網頁

2012年6月24日 星期日

早期療育--詩歌分享--Make me A Servant

主啊, 求您以您的心意引導我, 讓我成為合您心意的僕人... 
Make me A Servant






Make me a servant  Humble and meek         我願作溫柔謙卑僕人,
Lord let me lift up those who are weak          扶持軟弱者,使其堅立。
And may the prayers of my heart always be  我願今生不斷求主幫助,
Make me a servant Make me a servant         使我能成為慇勤的僕人,
Make me a servant today                               成為合用的僕人。

沒有留言:

週訪客分佈