網頁

2012年8月5日 星期日

早期療育--詩歌分享--As the deer

主啊我的心切慕你    如鹿切慕溪水...




As the deer panteth for the water

So my soul longeth after thee
You alone are my hearts desire
And I long to worship thee

You alone are my strength my shield
To You alone may my spirit yield
You alone are my hearts desire
And I long to worship thee



主啊我的心切慕你    如鹿切慕溪水
惟有你是我心所愛 我渴慕來敬拜你

你是我的力量盾牌 我靈單單降服於你
惟有你是我心所愛 我渴慕來敬拜你


 

沒有留言:

週訪客分佈